Japp, det blir ett nr 2.

Efter  en minst sagt trevlig kväll är jag tillbaka i min säng igen där jag har spenderat en hel del tid den senaste veckan. Ja jag har varit sjuk, eller är rättare sagt. Min hosta har varit bedrövlig. Men jag är är på bättringsvägen, vilket är riktigt skönt! Tro det eller ej men man blir verkligen rastlös utav att bara sova, titta på tve och dricka te i mängder.

Men slut pratat om min härligt förkylning, istället ska jag berätta om något roligt (som de flesta som läser säkert redan vet om).

Idag fick Daniel och Jimmy de positiva beskedet att de fått ett arbete de sökt i Norge. Daniel ville genast ”fira” lite och drog upp mig ur sängen och vi åkte och handlade kött och lite annat gött att grilla. Madeleine och Jimmy joinade oss vi grillningen men det slutade med att underbara Pernilla, Cecilia, Li, Sebastian och inte minst lilla söta Romeo var hos oss ikväll.

De flesta gick sedan vidare ut men jag är fortfarande inte riktkigt bra så kände att det var bäst för mig att ta det lugnt ikväll.

NU ska jag sova!  Bye bye.


Lite bilder från kvällen..











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0