M Y S H E L G

Nu har jag dammsugit, dammat och fixat och trixat här hemma. Härligt med en ny städad lägenhet! Tänkte spendera resten av söndags kvällen framför tvn, inte fel de heller.

Helgen har för övrigt varit hyfsat lugn, var ute och åt och tog några öl i fredags med min fina Daniel. I går var vi i Gråbo nästan hela dagen och senare på kvällen blev det bio. Vi såg Shutter Island, den var faktiskt riktigt bra! trots den sega början. De har varit en bra helg med massa mys helt enkelt!

Jag har köpt en liten ny sak att hänga i min gaderob.
Ja jag hade tänkt att ha shoppingförbud, men alltid hittar man något som passar till något.
Kanske skulle denna passa till härliga grillkvällar i sommar? hm..

Nu blir det Gossip Girl,

XoXo.







Kommentarer
Postat av: jp

ingenting om gårdagen stora händelse? den vita lilla pärlan köptes ju

2010-04-18 @ 22:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0