V ä r m e, härliga värme.

Vilken härlig dag det har varit, helt underbar! Äntligen är sommaren på gång. Nästan hela dagen har jag spenderat ute i solen, bara slappat och läst och läst lite till.

Jag köpte ju boken Elsas mode för ett tagsedan, dock öppnade jag den för första gången idag. Jag gillar den, perfekt läsning i solen. Betade av några sidor, men det blir nog fler ikväll.

Helgen har för övrigt varit väldigt bra, i fredags blev det hemma gjorda hamburgare och massa mys framför tvn.  I lördags var jag och min man och shoppade, Daniel hittade massa fint. Mjau, riktigt snygg blev han. Senare mötte vi upp Madde för en 5-kamp på Liseberg, vi körde 1 utmaning, 1 öl, 1 utmaning, 1 öl osv. Daniel vann, och Madde vann 1 stjärnvinst. Men jag vann för tusan ingenting, tur att jag inte är en dålig förlorare, hm..



















Ärtan, Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0