söndag

Härliga söndags kväll, jag är lite extra trött och lite sliten efter gårdagens festligheter.
Ja, igår blev det utgång, hade tänkt mig en lugn helg men så blev de inte. Men roligt var det! Tidigare på dagen var jag och Daniel och åt lite mat och tog en öl, och ännu tidigare träffade jag fina Juliette för en fika.
Men fredagen var lugn, det blev en tvättdag och en hel del tve sappande.
Idag träffade jag söta Rebecca, måste ta alla chanser jag får nu när min danspartner pluggar i Lund. Jag blev lite sugen på att leka bartender i lördags, de gick väl mindre bra. Men kan ni gissa vad de skulle bli?

Snart somnar jag med datorn i knät, så nu blir det sängen för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0